Google Analytics Management voor resultaat
Waar het natuurlijk allemaal om draait zijn de resultaten.
Meten is in het geval van een website ook daadwerkelijk weten, en je kan maar resultaten neerzetten als duidelijk is wat er wél of net niet op jouw website gebeurt.
Dit leidt vervolgens tot betere en waardevollere inhoud voor de bezoekers van jouw website.
En wanneer je boeiende, voor conversie geoptimaliseerde inhoud hebt die relevant is voor jouw doelgroep, zullen potentiële klanten jouw merk weer een beetje meer waarderen.
Dat resulteert dan ongetwijfeld in meer omzet en winst.
Google Analytics Management brengt statistieken in kaart
- Hoeveel bezoekers heeft de website?
- Via welke kanalen komen die bezoekers op de website terecht?
- Hoeveel tijd spendeert men op de website?
- Wat zijn de populairste pagina’s?
- Wat zijn de pagina’s waarbij men de website terug verlaat?
- Welke conversies werden gegenereerd?
- …
Dit zijn maar enkele vragen waarop Google Analytics het antwoord biedt.
Je kan hier zelf mee aan de slag; Google biedt Analytics immers gratis aan.
Maar je kan ook opteren om een specialist in te schakelen.
Een Google Analytics partner helpt bedrijven met het opzetten en beheer van Google Analytics en verzamelt alle cruciale informatie in maandelijkse, overzichtelijke rapporten.
Voordelen van Google Analytics voor jouw bedrijf
Google Analytics biedt jouw onderneming een bijzonder grote toegevoegde waarde:
- Website analyse op zakelijk niveau
- Transparante inzichten
- Gedetailleerde informatie
- Duidelijke stand van zaken
- Nauwkeurige rapportage
Succes!