Wat is het GROW model binnen coaching?
Het GROW model geeft structuur binnen coaching Het GROW model is een hulpmiddel dat in veel verschillende coaching situaties kan worden ingezet en is een
Home » Tips & Tricks
Het GROW model geeft structuur binnen coaching Het GROW model is een hulpmiddel dat in veel verschillende coaching situaties kan worden ingezet en is een
Mystery Shopping is nodig Vandaag de dag is het meten van de kwaliteit in dienstverlening en de klanttevredenheid binnen een onderneming van levensnoodzakelijk belang. Het
Closen vinden verkopers niet altijd leuk Closen is iets waar veel verkopers tegenop zien, hét moment niet opmerken, of het soms zelfs gewoon vergeten.Ook sluit
Netwerken: niet iedereen wordt onmiddellijk enthousiast als we dit onderwerp aansnijden.Voor veel mensen is het dan ook een geforceerde boel, en vaak ziet men het nut niet in
Wat is acquisitie? Acquisitie, prospectie, colportage, klantenwerving, … betekenen allemaal zoveel als het – meestal ongevraagd – benaderen van prospects, met de bedoeling om zaken met
Ondernemen begint bij geven Ondernemen is ook geven.Méér zelfs; ondernemen begint allemaal bij geven. Een slimme ondernemer weet dat als hij geeft, dat dit ook
Waar start jij als je iets nodig hebt? Wist je dat de zoektocht naar een product of dienst voor de meeste mensen begint op Google?Niet
Sociale media in beweging De digitale wereld is steeds in beweging. Sociale media bestaan al langer dan vandaag. Nu zijn we – met grote waarschijnlijkheid
SEO a.k.a. zoekmachine optimalisatie Seo (Search Engine Optimization) – ofwel zoekmachine optimalisatie – zorgt ervoor dat de website van bedrijven gevonden wordt wanneer potentiële klanten
Heb je een Freelancer nodig? Vandaag de dag is de leuze vaak: “Wat we zelf doen, doen we beter”! Vaak blijkt dat het doe-het-zelvers toch
Sales Training voor maximale resultaten Hebben jouw verkopers problemen bij het converteren van leads naar getekende overeenkomsten?Of wordt er niet het maximale uit de omzet
Kies je onderwerpen zorgvuldig In een ideale wereld ben je constant “top of mind” met je zaak.Sociale media kunnen hier een aardige rol in spelen.
Retailverkoop is niet hetzelfde als B2B verkoop Verkopen in een Retail omgeving (winkels, automotive, …) is meestal particuliere verkoop (B2C). Dit vraag om een specifieke
HTTPS is een must! Wanneer je een mooie website hebt gemaakt voor jezelf of je bedrijf is het belangrijk dat deze ook veilig is voor
Facebook als Marketing tool Het is intussen wel bekend dat Facebook oorspronkelijk werd opgericht als een sociaal netwerk voor studenten van Harvard in 2004.Een fenomenaal
Wat is SEO? SEO staat voor Search Engine Optimization, wat in het Nederlands zoekmachineoptimalisatie betekent.SEO wordt al vanaf het ontstaan van zoekmachines gebruikt door bedrijven
Sales en Marketing vullen elkaar aan Tussen de Sales en de Marketing teams van kleine en grote bedrijven bestaat een algemeen bekende grote rivaliteit.De taken
Like, Share en Win acties op Facebook zijn niet toegelaten Je kent het wel: Like, Share en Win acties op Facebook. Je kan iets winnen
Customer service: de basis naar loyale klanten Een degelijke customer service zorgt voor tevreden klanten die graag bij je blijven kopen. Een klant die het
SEO om gevonden te worden Als website eigenaar wil je dat je website gevonden wordt in Google.Goede teksten schrijven en gebruikmaken van SEO helpt je
Mobiel surfen is de trend Als je tegenwoordig op het internet zit, dan verwacht je als surfer dat alles soepel gaat. Naast goede, kwalitatieve afbeeldingen
Belangst Is telefonische acquisitie alleen voor agressieve brutale verkopers? Zeker in België en Nederland pakken we niet zomaar het telefoonboek erbij om in het wilde
Het S.P.I.N. vraagstellingsmodel Veel mensen denken dat je om goed te kunnen verkopen “het goed moet kunnen uitleggen”.Dat je met andere woorden een topverkoper wordt,
Bloggen als fenomeen Wat is een blog? Goeie vraag. Een blog (weblog) is een plaats op het internet waar regelmatig artikelen worden gedeeld.Denk hierbij aan
Als Business Coach adviseer en help ik zelfstandigen en kmo’s om meer potentiële klanten aan te trekken en meer deals te sluiten.
Altijd met het oog op exponentiële groei van hun bedrijf.
Hoe kan ik jou precies helpen?
Morkhovenseweg 102/101
2200 Noorderwijk (Herentals)
+32 487 82 79 77
bart@bart-daems.be