Lokaal gevonden worden in Google doe je zo
Lokaal gevonden worden in Google blijkt ontzettend belangrijk Wanneer ik ondernemers vraag wat voor hen belangrijk is wanneer het gaat om Online Marketing; is het
Home » Tips & Tricks
Lokaal gevonden worden in Google blijkt ontzettend belangrijk Wanneer ik ondernemers vraag wat voor hen belangrijk is wanneer het gaat om Online Marketing; is het
Dé formule voor zakelijk succes bestaat niet Zakelijk succes is iets waar alle ondernemers naar streven. Het opbouwen van een succesvol bedrijf kan een lange
Marketing? Daar heb ik geen tijd voor Als kleine zelfstandige of zaakvoerder van een kmo ben je vaak druk bezig met het runnen van je
Business Coach als hulp Als ondernemer is het soms moeilijk om je te concentreren op de belangrijkste taken en doelen van je bedrijf, terwijl je
Wat is Neuro Linguïstisch Programmeren (NLP)? NLP is een methode om de manier waarop we denken, communiceren en ons gedragen te verbeteren. NLP werd ontwikkeld
Sales & Marketing zijn een psychologisch gegeven Psychologie heeft een enorme impact op sales en marketing. Het begrijpen van hoe mensen denken, voelen en beslissingen
Webdesign bepaalt jouw online identiteit Een mooie, moderne website is veel méér dan enkel jouw online visitekaartje. Een degelijke website zorgt niet alleen dat jouw
Website onderhoud nodig? Een drukbezochte website vraagt de nodige tussentijdse onderhoudsbeurten en updates. Vergelijk het met een winkel of kantoor; als er veel volk over
6 overtuigingsprincipes met focus op klant Als ondernemer, marketeer of verkoper wil je natuurlijk het liefst zoveel mogelijk potentiële klanten aantrekken en omzet genereren. Maar
Wat is Google Mijn Bedrijf? Google Mijn bedrijf (Google My Business) is een gratis tool van Google die bedrijven helpt om hun online aanwezigheid te
Het verschil tussen luisteren en horen Als verkoper is het van essentieel belang om goed te kunnen communiceren met klanten. Sommige mensen stellen dat je
Verschillende stappen in het verkoopproces Als verkoper weet je dat het verkoopproces uit verschillende stappen bestaat. Het volgen van de juiste volgorde is cruciaal om
Adverteren is slim inspelen op aankoopgedrag Wanneer heb je voor het laatst nieuwe schoenen gekocht? Had je echt nieuwe schoenen NODIG? Ik bedoel ECHT nieuwe
Het belang van SEO voor zelfstandigen en kmo’s Als klein bedrijf wil je natuurlijk zo snel mogelijk meer bekendheid hebben voor jouw merk. En wat
Remarketing? Dit is wat je moet weten Ben je benieuwd welke voordelen remarketing kan hebben voor jouw bedrijf of webshop? Online adverteren biedt vele verschillende
SEA a.k.a. zoekmachine adverteren Er worden dagelijks meer dan 7 miljard zoekopdrachten uitgevoerd via online zoekmachines. Bovendien gebruikt 90% van de mensen hierbij Google als
Google Search watte? Misschien klinkt de naam Google Webmaster Tools vertrouwder in de oren voor sommige mensen. In 2015 werd deze naam echter aangepast naar
Verkopen of daten? Verkopen lijkt een beetje op daten. Je snapt wel dat je geen verlovingsring kan presenteren op je eerste date. Er is een
Ben jij een winnaar? Of eerder een klager? Winnaars zijn altijd op zoek naar manieren om hun bedrijf te laten groeien. Winnaars vertrouwen op hun
Closing in verkoopgesprekken is cruciaal Als verkoper is het afsluiten van verkoopgesprekken misschien wel het meest cruciale onderdeel van het verkoopproces. Het is de fase
Het is geen geheim dat “mond-tot-mondreclame” of referenties krijgen van een tevreden klant een van de meest effectieve manieren is om nieuwe klanten te vinden
Verkopen aan professionele klanten vereist een professionele aanpak Vaak is het aan de vertegenwoordiger of accountmanager om zélf in te staan voor het genereren van
Marketingplan als onderscheidende factor Ik zei het al eerder: een goed Marketingplan bepaalt je succes als ondernemer. En dit geldt niet enkel voor grote of
Why, How, What? Why, How, What (Golden Circle) door Simon Sinek is een krachtig denkmodel waarmee je je als organisatie kan onderscheiden van concurrenten. Sinek’s
Als Business Coach adviseer en help ik zelfstandigen en kmo’s om meer potentiële klanten aan te trekken en meer deals te sluiten.
Altijd met het oog op exponentiële groei van hun bedrijf.
Hoe kan ik jou precies helpen?
Morkhovenseweg 102/101
2200 Noorderwijk (Herentals)
+32 487 82 79 77
bart@bart-daems.be